پانل های دیوارپوش پی وی سی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. پانل های دیوارپوش پی وی سی

معرفی پانل های PVC

دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که دیوارپوش PVC نمونه ای پر طرفدار از آن ها می باشد. پی وی سی PVC نوعی پلیمر ترموپلاستیک است که کاربرد متنوعی در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی دارد.

این نوع پلاستیک هم به عنوان پوششی دکوراتیو برای دیوار کاربرد دارد و هم در ساخت سقف کاذب PVC مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب پنل های پی وی سی متناسب با دکوراسیون محل مورد نظر، فضایی شیک و آرام به خانه شما می دهد و راه حلی مناسب برای صرفه جویی در هزینه های جانبی ساختمان مانند تعمیر و رنگ آمیزی می باشد.

علاوه بر آن این دیوارپوش ها از انتقال برودت و حرارت جلوگیری می کنند و نقش مفیدی در صرفه جویی انرژی دارند.

این یک کار خسته کننده است که دیوارهای خانه ی خود را در طول عمر با طعم و مزه ی خود نگه دارید؛ با توجه به رطوبت که می تواند به دیوار ضربه بزند. در این مورد، دیوارپوش های پی وی سی به عنوان یک جایگزین خوب برای نقاشی و گرفتن تصاویر پس زمینه روی دیوار عمل می کنند.

از پانل های پی وی سی علاوه بر دیوارپوش از آن به عنوان سقف کاذب نیز میتوان استفاده کرد. وزن پایین این پانل ها باعث شده که از آن بتوان به عنوان سقف کاذب بدون ذره ای نگرانی بکار برد.

ابعاد پنل های پی وی سی متفاوت است. عرض های 20 و 25 و 30 و 40 سانتی متری از عرض های موجود دیوارپوش پی وی سی است که معمولا عرض20 , 25 سانت آن از عرض های پرطرفدار است و برای داشتن عرض های دیگر باید به متراژ بالا سفارش داده شود. ضخامت پانل پی وی سی 8 میلی متر است و معمولا دو جداره است. سه جداره ها 12 میلی متر است و در نتیجه محکم تر عایق صدا و حرارت آن به مراتب بالاتر از نوع دوجداره ی آن است که البته معمولا طبق سفارش تولید می شوند.

سهولت کاربرد و هزینه نگهداری بسیار پایین از مزایای دیوارپوش پی وی سی است، از دلایلی که چرا مردم این پانل ها را به یکدیگر معرفی می کنند، که باعث میشود از این دیوارپوش ها در کافه ها و سالن ها استفاده کرد.

از پنل های پی وی سی میتوان به طور کامل بر روی فضاهای داخلی مختلف استفاده کرد، بعضی از آنها به شرح زیر است:

  • دیوارهای مسکونی
  • سقف کاذب
  • دیوارهای آشپزخانه
  • دیوارهای حمام
  • دیوارهای آشپزخانه
  • پانل LCD
  • مبلمان فضای باز
  • چادرهای تزئینی
فهرست